הנדסה ופיתוח

חוד החנית של החברה ומי שמוביל את המעבר מחזון למציאות.

אנו רואים את עצמנו כשותף אמיתי של אדריכל הפרויקט, ואת תפקידנו כמי שאמונים על יצירת האיזון המושלם בין נראות המעטפת ובין תפקוד ונוחות אופטימליים עבור משתמשי הבניין. מטרתנו היא להתאים את הפתרון הנכון, לתכנן עד הפרט האחרון ורק אז לצאת לביצוע, כדי להבטיח איכות מוצר גבוהה במיוחד.

אנו מתמחים במתן פתרונות מתקדמים, חדשניים ופורצי דרך, ונעזרים לצורך כך בתוכנות תכנון מתקדמות ביותר בדו ובתלת ממד. תוכנות אלו מאפשרות ניתוח ותכנון מפורט של מבנים מורכבים, מרחבים והבנה עמוקה של גיאומטריית הבניין. עבורנו תכנון מפורט, הלוקח בחשבון את כלל מלאכות הבניין ומאפשר רמת ביצוע גבוהה בתהליכי הייצור וההתקנה, הוא הבסיס לפרויקט מוצלח.

בנוסף, חברתנו מתמחה בפיתוח סיסטמות מתקדמות בהתאם לדרישות הפרויקט. על מנת להגיע לפתרון המתאים ביותר, אנו מבצעים ניתוח ראשוני של דרישות הפרויקט והמאפיינים הייחודים לו, בשילוב עם הדרישות האדריכליות, הפונקציונליות, והאסתטיות, ומפתחים יחד עם צוות התכנון את המערכת המתאימה ביותר.

 

מבנה החטיבה:

חטיבת הפיתוח וההנדסה של אלום עשת היא הגדולה והמנוסה ביותר בישראל בתחום מעטפת הבניין.

המחלקה מונה כ- 25 מהנדסים, אדריכלים ושרטטים, האמונים על התאמת הפתרון המתאים לכל פרויקט, תכנון ויישום המערכות על גבי תוכניות האדריכל, וכן מחקר ופיתוח של מערכות חדשות על פי דרישות הפרויקטים.

  • מחלקת הפיתוח וההנדסה הגדולה והמנוסה ביותר בישראל
  • פתרונות מתקדמים, חדשניים ופורצי דרך
  • פיתוח סיסטמות מתקדמות, בהתאם לדרישות הפרויקט
Design: Basman/Tenenbaum Development: Binternet