ניהול פרויקט

הכוח המניע של הפרויקט ומי שמוביל את שאר המחלקות התומכות בפרויקט.

עבורנו, פרויקט מוצלח הוא פרויקט בו לא רק עבודת המעטפת נעשית ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם ללוחות הזמנים, אלא פרויקט שבו כל הגופים הפועלים השיגו את יעדיהם. אלום עשת מאמינה כי ניהול פרויקט נכון, מותאם ומחויב, אשר רואה את טובת הפרויקט לפני כל השאר ומייצר שותפות אמיתית עם צוות הניהול והתכנון של הלקוח, הוא המפתח לעמידה ביעד זה.

 

מבנה חטיבת ניהול פרויקטים

החטיבה מונה כ- 50 עובדים, מתוכם כ- 15 מנהלי פרויקטים ייעודיים, מנהלי אתרים, מנהלי צוותים ומתקינים. בכל פרויקט פועלים באופן קבוע מס' בעלי תפקידים: מנהל פרויקט ייעודי, המנווט את כלל הפעילויות בדרך לעמידה בכל יעדי הפרויקט. מנהל אתר, האמון על ביצוע הפרויקט בשטח: תיאום לוגיסטי, אבטחת איכות ההתקנה וניהול עובדי ההרכבה, במטרה להבטיח את איכות המוצר המוגמר ולעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו. איכות הביצוע באתר היא זו שקובעת את נראות המוצר הסופי, ולכן אלום עשת פיתחה במהלך השנים שיטות, נהלים ותהליכי בקרת איכות ייחודיים, המאפשרים ללקוח לבחון את אופן הביצוע ולנו להעניק את המוצר האיכותי ביותר.

 

מחלקות נוספות תחת ניהול פרויקטים:

PMO

אלום עשת משקיעה משאבים רבים בניהול לוחות זמנים מפורטים ויעילים, המשמשים ככלי עבודה בידי צוות הפרויקט והלקוחות. זאת על מנת שנוכל לתכנן נכון את הפעילויות השונות והרבות ולאפשר לצוותי התכנון והניהול של לקוחותינו מרווח פעולה. לצורך כך, הקמנו את מחלקת ה- P.M.O היחידה בישראל בתחום מעטפת הבניין. המחלקה אמונה על בנייה ותחזוקה של לוחות הזמנים. תפקידה הוא להתריע בזמן אמת על סוגיות עתידיות, הדורשות פעולות מידיות, על מנת להבטיח רצף ביצוע חלק של הפרויקט, ולאפשר קבלת החלטות שקולות ומותאמות.

 

שירות לקוחות

סיום הפרויקט מהווה עבורנו נקודת ציון משמעותית, אך חשוב מכך, זוהי נקודת ההתחלה של מערכת יחסים ארוכת שנים עם לקוחותינו ועם האנשים המשתמשים בבניינים. מחלקת שירות הלקוחות שלנו מונה 8 אנשי שירות, האמונים על טיפול בקריאות שירות, שינויים, ותחזוקה שוטפת של פרויקטים שנסתיימו, גם לאחר שנים רבות.

Design: Basman/Tenenbaum Development: Binternet